Forteca Crywolf le偶y w po艂udniowo - wschodzniej cz臋艣ci Valey of Loren. Jest to frontowa linia fortecy gdzie sprzymierzone oddzia艂y ludzi i elf贸w walcz膮 przeciwko armii Kunduna. Nier贸wny geograficznie teren fortecy tworzy z niej b艂ogos艂awion膮 twierdz臋 z naturaln膮 barier膮 ochronn膮, oraz kluczowe miejsce strategiczne.
Oddzia艂y Kunduna nie s膮 w stanie kierowa膰 si臋 na p贸艂noc i teraz ich frontowa linia jest w martwym punkcie. Dlatego Kundun da艂 rozkaz Lemurii do wys艂ania grupy uderzeniowej na Twierdze Crywolf, kt贸rej zadaniem jest zmieni膰 sytuacj臋 tam panuj膮c膮.
Wymagania:
Podstawowe postacie (powy偶ej 10 levela), Dark Lord i Magic Gladiator (powy偶ej 7 levela)
Jak wej艣膰 do Crywolf?
Musimy przenie艣膰 si臋 z Valley of Loren do konkretnego miejsca (wsp贸艂rz臋dne wej艣cia to 164, 35)
Zasady tego eventu:
Nie mo偶na si臋 tam przenie艣膰 u偶ywaj膮c komendy /move lub klawisza "M"
Bitwa Crywolf
Etapy:
1. Oczekiwanie
- Gdy bitwa si臋 rozpocznie, 艣rodek wioski zmieni si臋 z bezpiecznego obszaru w obszar walki
- Gracze nie mog膮 u偶ywa膰 "stoiska" (Personal Store), ani rozmawia膰 z NPC
2. Rozk艂ad
- Bitwa b臋dzie trwa膰 przez 30 minut
- Kiedy posta膰 zginie podczas bitwy , odrodzi si臋 w konkretnym miejscu na mapie
- Celem bitwy jest pozostanie na placu walki do ko艅ca, jako ostatni
3. Statua wilka
Ta ogromna statua zosta艂a stworzona przez staro偶ytne si艂y elf贸w, a wi臋c drzemie w niej ogromna moc, kt贸ra pozwala chroni膰 statu臋 przed z艂ymi duchami. Ta moc odstrasza r贸wnie偶 oddzia艂y Kunduna. Jednak nie trwa ona wiecznie. Raz w ci膮gu tygodnia statua s艂abnie, daj膮c mo偶liwo艣膰 ataku. Oddzia艂y Kunduna zawsze korzystaj膮 z nadarzaj膮cych si臋 okazji i tak te偶 jest w tym przypadku. Na Statu臋 wilka kroczy straszliwy oddzia艂 dowodzony przez upiornego Balgassa...
Wok贸艂 statuy jest pi臋膰 o艂tarzy odpowidzialnych za ochron臋. Gdy o艂tarze zostan膮 znoszczone statua straci ca艂kowicie si艂臋 do ochrony fortecy Crywolf.
4. O艂tarze
Chroni膮 i daj膮 si艂臋 statule i jedynie elfy mog膮 da膰 im moc. Kiedy zostan膮 zniszczone, statua traci swoj膮 si艂臋, wi臋c g艂贸wnym celem oddzia艂贸w Balgassa b臋d膮 w艂a艣nie te o艂tarze. Sukces wyprawy zale偶y od umiej臋tno艣ci gracza, podczas tego zadania okazuje si臋 czy potrafi skutecznie ochrania膰 o艂tarze i elfy daj膮cy im moc.
5. Kontrakt z o艂tarzem
*Ograniczenia charakteru do zawarcia umowy
- 5 Muse Elf z levelem wy偶szym ni偶 350
- Kiedy kontrakt jest zawierany, wi臋cej kontrakt贸w zawieranych by膰 nie mo偶e
*Liczba kontakt贸w
-maksymalnie dwie umowy s膮 mo偶liwe, nie wi臋cej
-zerwanie kontraktu mo偶e by膰 spowodowane:
+ kiedy posta膰 opu艣ci o艂tarz podczas gdy jest z nim w trakcie zawierania kontrakt
+ kiedy posta膰 umiera w trakcie zawierania umowy
*Czas kontraktu
- Je艣li ikona b臋dzie wy艣wietlana na postaci b臋dzie ona mog艂a nadal zawiera膰 kontrakt.
- To b臋dzie mia艂o skutek na Statule wilka 5 minut po zarejestrowaniu kontraktu z o艂tarzem
*Tworzenie tarczy
-Tarcze dla Statuy wilka b臋d膮 tworzone w zale偶no艣ci od liczby postaci, kt贸re s膮 w trakcie wykonywania kontrakt贸w
+Pocz膮tkowy status, bez kontraktu:
HP Tarczy = 0
+Kiedy posta膰 umiera podczas wykonywania kontraktu:
HP Tarczy = 艂膮czna warto艣膰 HP postaci wykonuj膮cech kontrakty
*HP Tarczy
- Kiedy punkty 偶ycia postaci wykonuj膮cej zlecenie malej膮, punkty 偶ycia Statuy wilka malej膮 r贸wnie偶
6. Sukces i pora偶ka
*Sukces
- Wi臋cej ni偶 jeden o艂tarz ocaleje i Statua wilka jest chroniona do ko艅ca walki
- Kiedy Balgass zginie
*Pora偶ka
- Wszystkie o艂tarze zostan膮 zniszczone, kontrakt nie zostanie wype艂niony do ko艅ca bitwy
- kiedy Balgass nie zostanie pokonany
7. Nagrody
*Indywidualna nagroda
- dodatkowe do艣wiadczenie mo偶e by膰 podzielone pomi臋dzy ilo艣膰 postaci kt贸re zabija艂y moby.
- r贸偶ne nagrody zostan膮 dostarczone uczestnikom bitwy w zale偶no艣ci od punkt贸w za zabite potwory
- Punktami za zabite potwory s膮 wynagradzane postacie , kt贸re zadadz膮 ostateczne, u艣miercaj膮ce uderzenie.
- Muse elfy, kt贸re prze偶yj膮 ostateczn膮 bitw臋 s膮 wynagradzane dodatkowymi 6 000 punkt贸w.
Nagroda b臋dzie dostarczona po bitwie, dlatego te偶 posta膰 kt贸ra teleportowa艂a si臋 na inn膮 map臋 przez zako艅czeniem bitwy, nagrody nie otrzyma.
Potw贸r:
Balgass - 7000 pkt.
Dark elf - 3000 pkt
Balista - 1000 pkt
Soram - 700 pkt
Balram - 600 pkt
Death spirt - 600 pkt
Zdobyte punkty i dodatkowy EXP
0~1,000 - 0
1,001~3,000 - 100,000
3,001~5,000 - 400,000
5,001~10,000 - 600,000
powy偶ej 10,001 - 900,000
*Nagroda serwera
- Si艂a potwor贸w na wszystkich serwerach/mapach (pr贸cz Land of Trials) zmniejsza si臋 o 10%
- Odzyskiwanie 偶ycia przez Kunduna nie dzia艂a
- Prawdopodobie艅stwo sukcesu przy pr贸bie wyprania zaproszenia zwi臋ksza si臋 o 5%
*Kara pora偶ki
- Funkcja korespondencji nie b臋dzie mog艂a by膰 u偶yta dop贸ki trener i NPC Serbis w Crywolf nie zostan膮 ewakuowani.
- Prawdopodobie艅stwo wypadni臋cia Jewel of Guardian w Land of Trials zmniejszy si臋
Strona korzysta z plik贸w cookies zgodnie z Polityk膮 Plik贸w Cookies. Mo偶esz okre艣li膰 warunki przechowywania lub dost臋pu do cookies w Twojej przegl膮darce. Dowiedz si臋 wi臋cej o naszej polityce prywatno艣ci.