Dla broni dost臋pnych jest 10, a dla set贸w jest 8 r贸偶nych opcji. JOH wrzuca si臋 w itemy i bro艅 jak bless czy soul. W przypadku sukcesu trafia jedn膮 z nich losowo, z najni偶szym poziomem. Opcje, kt贸re nie spe艂niaj膮 naszych oczekiwa艅 mo偶na usun膮膰 w Aida u NPC Jerridon. Poziom opcji mo偶na podnosi膰 u偶ywaj膮c Refining Stones tak偶e w Aidzie u NPC Osbourne.
Poziom bazowy opcji JOH:
藕r贸d艂o: Forum GMO
* Opcje w cz臋艣ciach setu (armor/boots/gloves/pants/helm):
Maximum HP increase / zwi臋kszenie maxymalnej ilo艣ci hp.
Maximum AG increase / zwi臋kszenie maxymalnej ilo艣ci AG.
Defense increase / zwi臋kszenie defa.
Mana recovery rate (% inc) / zwi臋kszenie % regeneracji Many.
HP recovery rate (%inc, PvP) / zwi臋kszenie % regeneracji HP.
Damage decrease rate (% increase) / zwi臋kszenie % dd (damage decrease)
Defense rate (% increase) / zwi臋kszenie dsr (unik贸w) w PvP.
SD damage absord rate (% increase) / zmniejszenie % dmg kierowanego na SD (zamiast 90%/10% b臋dzie 95%/5%).
* Opcje w staff'ach:
Wizardy damage increase / zwi臋kszenie dmg od magii.
Critical damage increase / zwi臋kszenie critical dmg (dmg wy艣wietlany na niebiesko).
Atack rate increase (PvP) / zwi臋kszenie Attack success rate w PvP.
Required STR decrease / zmniejszenie wymaganej si艂y dla noszenia itemu.
Required AGI decrease / zmniejszenie wymaganej zr臋czno艣ci dla noszenia itemu.
Skill damage increase / zwi臋kszenie obra偶e艅 od wybranego skilla.
SD decrease rate (% increase) / zwi臋kszenie % dmg kierowanego na SD (zamiast 90%/10% b臋dzie 85%/15%)
SD ignore rate (% increase) / % szansy na to, 偶e ca艂y dmg zostanie skierowany w HP (ignoruje SD).
* Opcje w broniach (procz staff'ow):
Max damage incrase / zwi臋kszenie maksymalnego dmg.
Min damage increase / zwi臋kszenie minimalnego dmg.
Required AGI decrease / zmniejszenie wymaganej zr臋czno艣ci dla noszenia itemu.
Attack dmg inc. (min,max) / zwi臋kszenie minimalnego i maksymalnego dmg.
Critical damage increase / zwi臋kszenie crticial dmg (dmg wy艣wietlany na niebiesko).
Attack rate increase (PvP) / zwi臋kszenie Attack success rate w PvP.
SD decrease rate (%increase) / zwi臋kszenie % dmg kierowanego na SD (zamiast 90%/10% b臋dzie 85%/15%)
SD ingnor rate (% increase) / % szansy na to, 偶e ca艂y dmg zostanie skierowany w HP (ignoruje SD).